- Cele mai frecvente intrebari si raspunsuri -
Distribuitorul de energie va sta la dispozitie oricand aveti nevoie de racordarea la reteaua de energie electrica, de citirea sau de schimbarea contorului sau de informatii despre continuitatea in alimentarea cu energie electrica. El este gestionarul retelei electrice care aduce energia pana la dumneavoastra acasa si are instrumentele necesare pentru masurarea energiei consumate (contoarele de energie electrica).
Furnizorul este entitatea care reprezinta consumatorul final in relatia cu distribuitorul de energie electrica. In baza contractului incheiat cu acesta, el incaseaza banii si achita serviciile producatorului si distribuitorului.
Incepand cu ianuarie 2017, se schimba doar denumirea comaniei, nu si datele de identificare (codul de identificare fiscal si numarul de inregistrare la Registrul Comertului) si nici conducerea sau angajatii companiei. Vom continua sa va fim un partener de incredere si va stam la dispozitie in aceleasi locatii, cu aceeasi echipa de specialisti, oricand veti avea nevoie de racordarea la reteaua de energie electrica, de citirea sau de schimbarea contorului sau de informatii despre continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Distribuitorul din zona Olteniei isi va schimba Numele, Logo-ul, Website-ul (www.distributieoltenia.ro), Insemnele vizuale ale cladirilor, masinilor, legitimatiilor, echipamentelor si tuturor materialelor si documentelor apartinand companiei.
Distributie Energie Oltenia este denumirea sociala, mentionata in toate documentele oficiale ale companiei. Ca sa fie mai usor de recunoscut si retinut a fost aleasa si o denumire comerciala, Distributie Oltenia pentru a veni in sprijinul utilizatorilor de energie electrica.
Aceasta schimbare se desfasoara in acord complet cu reglementarile legale. Operatorul de Distributie trebuie sa isi diferentieze identitatea de cea a Furnizorului conform Legii Energiei nr. 123/2012 si Ordinului ANRE nr. 5/2015.
Aceasta schimbare nu presupune absolut niciun efort din partea dumneavoastra. Operatorul de distributie se ocupa de toate modificarile necesare in documentele oficiale ale companiei si in modul in care comunica informatii despre companie, iar dumneavoastra nu trebuie sa faceti nimic in plus.
Factura dumneavoastra de energie emisa de un furnizor cu care aveti incheiat un contract de furnizare a energiei electrice nu va fi influentata in niciun fel de actiunea de schimbare a denumirii si insemnelor vizuale ale operatorului de distributie. O veti primi in continuare in acelasi mod ca si pana acum.
Schimbarea denumirii nu presupune alte schimbari de ordin administrativ, datele de identificare ale companiei (RO, CUI) raman aceleasi si nu este necesara semnarea unui contract nou.
Angajatii Distributie Oltenia ca si pana acum se vor legitima de fiecare data cand vin sa remedieze un deranjament. Uniformele lor au culorile gri si verde. Logo-ul este unul de culoare verde care contine litera D stilizata in interiorul sau. Masinile de interventie vor fi in continuare albe si veti putea observa pe ele atat logo-ul verde cat si denumirea Distributie Oltenia.
Cu siguranta nu trebuie sa platiti pentru remedierea unui deranjament. Ca si pana acum, pentru serviciile operatorului de distributie nu se solicita plata la fata locului. In plus, daca deranjamentul este cauzat de o deficienta in reteaua acestuia, interventia este gratuita la locul dumneavoastra de consum.
Pentru semnalarea unui deranjament, utilizatorii de energie electrica din zona Olteniei au la dispozitie 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
- 0800 500 000 - numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica.
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 - numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, puteti obtine informatii despre serviciile de distributie a energiei electrice pe care le oferim/ vi le ofera operatorul de distributie.
Mentionam ca numerele de telefon puse la dispozitie de catre furnizorul de energie cu care aveti incheiat un contract pot fi in continuare folosite pentru sesizarea deranjamentelor.
Vom continua sa va fim un partener de incredere si va stam la dispozitie in aceleasi locatii, cu aceeasi echipa de specialisti.
Harta completa a centrelor de relatii cu clientii este disponibila pe www.distributieoltenia.ro.
Procedurile si formularele vor fi modificate la nivel de forma, nu si de continut. Incepand cu ianuarie 2017, formularele pe care le veti putea depune presupun un nou format care contine elementele de identitate vizuala ale Distributie Oltenia (denumire, logo).
Desigur, Distributie Oltenia se supune acelorasi reguli si norme legale ca orice operator de distributie a energiei electrice, iar activitatea sa este regelementata de Autoritatea Nationala pentru Reglementare in domeniul Energiei.